Skup samochodowy pierwszorzędny na rynku to właśnie ten o jakim tutaj poczytasz, z którym będziesz miał tu do czynienia. Wszystko, co powinieneś zrobić to naturalnie wstąpić na domenę, a już na pierwszy rzut oka będziesz wiedział jak dużo zyskasz wybierając stworzony przez nas auto skup - rzecz jasna, nic nie tracąc. A z racji tego, że jest to z całą pewnością skup samochodów za gotówkę, masz u nas gwarancje zawsze kompetentnej oraz sprawiedliwej wyceny i to bez względu na to w jakim stanie jest pojazd jaki oddasz w nasze ręce. Weźmiemy pod uwagę przy wycenie zarówno jego stan, wagę, model jak oraz rocznik. Jeżeli chodzi o rodzaj samochodów to przyjmujemy nie wyłącznie osobowe, lecz także dostawcze czy też również terenowe. Wobec tego widzisz, że nie utrudniamy - niemniej jednak ułatwiamy sprawę, a Ty masz prawo przy tym wszystkim w istocie mnóstwo skorzystać.
Następna kwestia jest taka, że przyjmujemy samochody nie wyłącznie wszelkiego rodzaju w każdym stanie technicznym, także te bez ważnego OC. Nie broń się więc przed zatelefonowaniem do nas jeśli nie posiadasz ubezpieczenia - dla nas to żaden kłopot. I podobnie, jeśli nie masz istotnych badań technicznych także możesz do nas śmiało pisać. Zaciekawiony? Toteż jeżeli masz coś dla nas - jakiś miły lub też mniej miły dla oka pojazd na czterech kółkach - napisz, zatelefonuj. Przyjedziemy na miejsce wskazane przez ciebie, dokonamy wyceny - zrobimy wszystko tak, aby obie strony był jak w najwyższym stopniu zadowolone. Więcej ważnych wiadomości naturalnie odszukasz na naszej domenie internetowej.
INFORMACJE Z NASZEGO BLOGA
NOWY CEPIK 2.0
CEPiK 2.0 to system informatyczny Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców. Warto pamiętać, że od 1 stycznia 2016 roku nad systemem tym czuwa Minister Cyfryzacji, a samo działanie CEPiK-a reguluje ustawa o ruchu drogowym.
Dane, które można znaleźć w CEPIK-u
Po pierwsze: CEPiK obejmuje ewidencję pojazdów, czyli CEP. Po drugie: obejmuje też centralną ewidencję kierowców, czyli CEK. Każda z tych ewidencji gromadzi inne dane, w CEP-ie znajdziemy między innymi takie dane jak:
- dane pojazdu, czyli marka i model;
- dane techniczne pojazdu, czyli pojemność silnika, liczba miejsc;
- informacje o dokumentach pojazdu;
- dane o właścicielach – obecnym i poprzednich;
- informacje o zdarzeniach z udziałem pojazdu: kradzież, odnalezienie etc.;
- dane na temat obowiązkowego ubezpieczenia OC;
- dane na temat badania technicznego i stanie licznika.
CZY WARTO REGENEROWAĆ TURBOSPRĘŻARKI SAMOCHODOWE?
Turbosprężarka to część samochodu, która znacznie wpływa na jakość jazdy. Jej wykorzystanie wpływa na poprawę parametrów przede wszystkim w silniku. Teoretycznie mówi się o tym, że turbosprężarka to część, która powinna być sprawna tyle samo czasu, ile sprawny będzie silnik w samochodzie. Trzeba jednak pamiętać, że po pewnym czasie każda turbosprężarka ulega awarii i wymaga tego, by się nią odpowiednio zająć. Każdy właściciel samochodu ma dwie opcje, jeśli chodzi o turbosprężarkę:
- może ją wymienić na nową;
- może ją zregenerować.
Po czym poznać, że turbosprężarka wymaga wymiany lub regeneracji?
Pierwszym znakiem tego, że trzeba zająć się turbosprężarką jest przekroczenie 100 tysięcy kilometrów przebiegu. Drugi symptom to biały dym, który można zauważyć przy dużym obciążeniu silnika, oznacza on obecność oleju w układzie dolotowym silnika. Wtedy też turbosprężarka traci swoją szczelność.
CZY MOŻNA REGENEROWAĆ KOŁA DWUMASOWE?
Regeneracja poszczególnych części pojazdów jest ostatnio zdecydowanie bardziej popularna niż wymiana ich na nowe. Nie zawsze jednak taka procedura jest dobra i opłacalna. Są części, które po regeneracji – tak jak większość turbosprężarek – będą działać jak nowe. Są jednak i takie, które mimo regeneracji mają tak duże zużycie, że ich regeneracja całkowicie mija się z celem. Tak niewątpliwie jest z regeneracją kół dwumasowych.
Na czym polega regeneracja dwumas?
Warto zdać sobie sprawę przede wszystkim z faktu, że regeneracja kół dwumasowych nie jest jedynie naprawą, ale zwyczajnie dekonstrukcją i konstrukcją od początku całej struktury kół. W czasie procesu regeneracji wymieniane są wszystkie uszkodzone elementy, które przestały sprawnie działać i wpłynęły na efektywną pracę koła. Koło w trakcie regeneracji zostaje poddane takimi zabiegom jak:
- toczenie,
- szlifowanie powierzchni ciernych, żeby pozbyć się nierównych powierzchni, które są wynikiem pracy tarczy sprzęgła;
- wyważeniu – to zabieg niezbędny, który zapewnia prawidłową pracę.